Sivut

maanantai 27. joulukuuta 2010

Talven Ihmemaa

Joulun aika meni nopeasti. Varsinaiset joulukuvat ovat toisessa kamerassa ja sen kuvia ei ole vielä koneelle siirretty, joten niitä sitten joskus toista.
Pieni poitsumme on niin suloinen! Ja kiltti, ei turhia itkeskele, tai harvoin kai ne vauvat turhaa itkeekään. Mutta meidän poitsulla ei tunnu olevan massu vaivojakaan pahemmin. Vaikka hänen rytminsä on vielä ihan mitä sattuu, mutta niinhän se saa vielä tuon ikäisellä ollakin.
Minä olen jo muutaman kerran saanut häneltä kauniin hymynkin!

Viikonlopun aikana olen nauttinut isompien lasten kanssa ulkoilusta ja pienimmän kanssa ihanista vaunulenkeistä kirpakassa pakkasessa. Ulkona on niin kaunista, puut ihan valkoisessa kuurassa.
















Tämä nyt oli tällainen pikainen postaus, oikeesti mun pitäis olla nukkumassa, eikä täälä netissä blogia päivittämässä. Kell on kohta puoli kaks yöllä ja kaikki muut nukkuu. Talo on hiljainen, täällä jopa kuulee omat ajatuksensa. Ei malttais mennä nukkumaan, ei pahemmin väsytäkään. Nyt on aikaa ihan minulle itselleni eikä kukaan vaadi mitään. Vois vaikka vielä hakea suklaata kaapista ja jatkaa Mustikkaa. ;)

Ei kommentteja: